Saturday, November 7, 2009

SAFWAN Bin SAMRI IBLISia AL-MUNAFIK




Assalamualaikum & Salam Sejahtera buat rakyat Malaysia sekelian.

SILA AMBIL PERHATIAN & PENGAJARAN YANG SEBAIKNYA!!

Saya adalah mangsa penipuan AL-MUNAFIK seperti yang tertera di atas.

Saya adalah diantara ribuan atau mungkin jutaan rakyat Malaysia yang gemar membeli & menjual secara online ingin memaklumkan dan memberi peringatan dalam bentuk blog ini. Tujuan utamanya adalah untuk mencegah kegiatan penipuan jual beli di internet oleh
IBLISia (IBLIS+MANUSIA) yang bernama SAFWAN BIN SAMRI.

Antara website yang digunakan IBLISia ini untuk mencari mangsanya ialah mudah.com. Kerana di mudah.com segala-galanya menjadi mudah... . Pada kebiasaannya IBLISia menawarkan barangan kepada mangsa di ruangan WANTED dalam mudah.my dan lokasi barangan dikhabarkan dari negeri Kelantan. Tidak dapat dipastikan mungkin juga ada dari negeri lain. Harga barangan yang ditawarkan juga sangat menarik. Dan lebih menarik lagi harga akan diturunkan lebih lagi dari harga asal yang diiklankan apabila dealing dilakukan.

IBLISia ni memang kerja tetap dia mencari MANGSA dan memakan hasil titik peluh orang lain. Jadi kepada semua pengguna yang gemar berurusan dengan aktiviti jual beli secara online ini harap dapatlah berwaspada dan jangan berurusan dengan IBLISia yang bernama SAFWAN BIN SAMRI ni. .Jangan buat apa - apa transaksi (deposit) sebelum berjumpa secara langsung dengan IBLISia ni.

Jadi, jauhilah daripada berurusan dengan anak haram ni

SAFWAN BIN SAMRI
Maybank Account = 162674042232

4 comments:

  1. Fuck to dis guy..fuck to whole of his family!! Find his SISTER and FUCK HER!!Get his MOTHER and GANGBANG HER!!FUCK until they die..bloody hell MOTHERFUCKER!!!!!

    ReplyDelete
  2. x baik wat mcm 2...bio la die jerk yg kne dr Allah....nk F org yg x bersalah nk wat pe....lg tmbh dosa...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Sesiapa yg masih mencari Safwan Bin Samri dan memerlukan pertolongan, I sanggup menolong dengan apa2 maklumat yang I ada. Sila add me at facebook @ James WKL ..... https://www.facebook.com/jameswong321 .....

    ReplyDelete